Vastuvõtuaja tühistamine Patsiendi poolt
Kui Patsient mingil põjusel ei saa broneeritud ajal vastuvõtule tulla, teavitab ta sellest Dr Mari Laasma Laserravi- ja Ilukliinikut esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 24 tundi enne vastuvõtu algust ühel järgmistest viisidest:
- kodulehel mlilukliinik.ee olevas broneeringusüsteemis
- E–R kell 9–17 telefoni teel +372 602 2006
- e-posti aadressil: info@mlilukliinik.ee
- Dr Mari Laasma Ilukliiniku vastuvõtulauas
1. Kui Patsient annab oma mittetulekust Dr Mari Laasma Laserravi- ja Ilukliinikule teada nimetatud nõuete kohaselt, tühistab ML ilukliinik Patsiendi vastuvõtuaja ning Patsiendi soovi korral broneerib talle uue aja.
2. Kui klient ei muuda või ei tühista broneeringut vähemalt 24 tundi enne broneeringus teenuse osutamiseks kokku lepitud aega või ei ilmu broneeritud ajal teenuse osutaja juurde, siis arvestatakse 50% teenuse maksumusest tasuks broneeringu õigeaegselt muutmata või tühistamata jätmise eest.
3. Kui klient broneerib vastuvõtuaja teenusele vähem kui 24 tundi enne broneeringus teenuse osutamiseks kokku lepitud aega, on kliinikul õigus esitada tüüptingimuste punktis 2. nimetatud arve juhul, kui klient ei ilmu broneeritud ajal teenuse osutaja juurde ja ei teavita sellest eelnevalt kliinikut.
4. Kui kolmas isik on teinud broneeringu teenuse saajale ehk kliendile, on kliinikul õigus esitada tüüptingimuste punktides 2.-3. nimetatud arve vastavale kolmandale isikule, olukorras kus klient keeldub arve tasumisest.
5. Kui klient ei nõustu kliiniku poolt punktides 2.-4. alusel esitatud arvega, on kliendil õigus arve vaidlustada kuni kolmekümne (30) päeva jooksul alates selle esmakordse väljastamise kuupäevast. Selleks tuleb kliendil saata vabas vormis avaldus koos põhjendusega, miks arvega ei nõustuta, aadressile info@mlilukliinik.ee Avalduse esitamine ei ole eeldus arve automaatseks tühistamiseks. Arve korrigeerimiseks või tühistamiseks on kliinikul õigus esitada kliendile täpsustavaid küsimusi ning vajadusel nõuda kliendilt tõendite esitamist tehtud väidete tõendamiseks. Kliendi avaldust koos vastuväidetega, mis on esitatud pärast kolmekümne (30) päeva möödumist arve esmakordsest väljastamisest, arvesse ei võeta. Sellisel juhul ei kuulu arve ülevaatamisele ning jääb kehtima.